El pollastre de la Guiomar

Ahir el Joel Joan va tornar-se a posar les botes a Porca Miseria. Això sí, aquesta setmana ha tocat fer-ho també amb la Laia, l’amor suposadament madur i veritable d’en Pere. L’erotisme roent i aeròbic amb la lolita Guiomar ha quedat en un no-res al costat de la tendresa i la complicitat de la imatge dels peuets calentons entrellaçats d’en Pere i la Laia. Sembla que el triomf de l’amor porta implícita una rebaixa de la fogositat. O potser és una qüestió d’edat. Si és així, en Pere rejovenia miraculosament al costat de la Guiomar. El premi a la bomba sexual, momentàniament reprimida, aquesta setmana se l’endú la relació entre el Roger i la Natàlia. I el premi a l’absurd se l’endú el pobre pollastre que va estar cuinant la Guiomar i que no es va menjar ningú. Adoro aquesta sèrie.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a El pollastre de la Guiomar

  1. Vit ha dit:

    Pobra Guiomar, demostrant les seves dots culinàries i es va quedar més penjada que un fuet!

  2. Jo no acostumo a mirar Porca Misèria però ahir sí. Em va fotre molta gràcia veure el culet del Joel Joan; aquest tiu és impressionant, és el director i es fot a ensenyar el cul! Hahaha! Per cert, a la meva germana li va agradar molt i jo vaig riure una bona estona!

  3. Lourdes ha dit:

    La sèrie també m’apassiona i és la primera volta que trobo algú que em diu el mateix. Com tu has dit, ens vam posar les botes tots, però el Joel el que més, eh… i és que això de ser director, guionista, actor, etc., etc., et permet unes certes llicències…
    Besets

  4. Lourdes ha dit:

    La sèrie també m’apassiona i és la primera volta que trobo algú que em diu el mateix. Com tu has dit, ens vam posar les botes tots, però el Joel el que més, eh… i és que això de ser director, guionista, actor, etc., etc., et permet unes certes llicències…
    Besets

  5. JGVA ha dit:

    No crec que l’amor i la passió siguin contraposades. De fet, el que crec que passa és que si s’està desfogat es presta més atenció a les carícies i aquestes coses…
    Però en tot cas, quan s’ajunta la fogositat de la passió i la tendresa de l’amor…
    BFFFFF…

Deixa un comentari

