Feina és feina

He pensat moltes vegades en fugir, les fugides cap endavant m’agraden, són saludables però també espanten abans de fer-les.

Ara em trobo infeliç a la feina. Un sou baix, massa experiència, uns amiguismes que no em són amics i molta falta de valor. La ràbia que sento pel pèl que m’han pres no donarà cap fruit. Només m’està amargant. Però em sento que no sé on anar i veig que a tot arreu em donaran encara menys diners que on sóc.

I els diners són importants quan en tens pocs. Hi ha qui em diu que faci de paràsit, hi ha qui em diu que m’arrisqui d’una vegada en fer alguna altra cosa (però quina?) i hi ha qui diu que intenti no pensar gaire, fer el mínim i anar estudiant que aquesta és l’autèntica prioritat.

I jo només penso que és injust no saber lluitar. Que qui no ataca no té perquè ser el més feble. I que tinc molta por de marxar d’on sóc perquè començo a sentir-me inferior. Si això és un oasi al qual tothom vol arribar per quedar-s’hi a viure del cuento, a sant de què jo tinc tanta set i vull marxar (per anar a on?).

Tinc 28 anys i en porto 8 treballant en el mateix lloc. Fa tres anys em van prometre l’oro i el moro i després se’n van desdir. Això és l’administració, no hi ha ni un pam de net, molta gent està fent queixalada del pastís i jo me n’he quedat fora. Això sí, després de desllomar-me amb la il·lusió de qui creu en promeses falses.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Feina és feina

  1. Mery Cherry ha dit:

    uf, quina situació més complicada. Ara, jo de tu faria el pas, vols dir que estaràs pitjor en una altra banda?

  2. karbeis ha dit:

    Aconsellar des de fora sempre és més fàcil que des de dins (i per tant no es pot fer mai).
    De totes maneres, quines “obligacions” téns, fora de la feina? El que està clar és que has de fer un canvi, doncs quan la feina no omple, se’n ressenteix tot. Però et pots permetre assumir el risc?

  3. Jo també crec que hauries de fer un canvi. Si portes 8 anys és perquè vols o perquè no has trobat res millor? Intenta fotre queixalada tu!

  4. Zincpiritione ha dit:

    Jo sóc la persona menys indicada per donar consells, o sigui que no ho faré…
    Això sí: facis el que facis, que tinguis sort!!

Deixa un comentari

