Óssos a Barcelona

Aquest matí he vist que el meu osset de peluix s’havia posat aquesta roba tan estranya i he pensat que no entenia res. Què pot portar a algú a vestir-se així? I no diguem… què pot portar a un osset de peluix a vestir-se així???? Li he demanat que quins plans tenia per aquests dies i m’ha explicat que aquest cap de setmana hi havia un festival d’óssos que no es volia perdre i m’he desmaiat.

L’osset no s’havia tornat boig. L’explicació a tot plegat la trobareu en el Festival Bearcelona 2006 que tindrà lloc a Barcelona del 12 al 17 d’abril.

Hi ha dos mons que em fascinen: un és el dels fascicles col·leccionables i l’altre és el dels festivals-simposiums-fires-i-derivats. Sabeu d’algú que hagi fet cap rànquing de ‘fires’ i ‘fascicles’ curiosos?

Tornant al tema osset, si bé no és cap sorpresa que hi ha homes sovint peluts, masculins, sovint amb bigoti o bigoti-perilla, sovint amb certa estètica skinhead adoptada per seduir, és tota una sorpresa -per a mi- que aquest col·lectiu organitzi festivals tan específics.

Espero recopilar més informació sobre això. Em semblen francament atractius. I sí, ja m’imagino que segurament dec resultar invisible per a ells però ells per a mi no.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Óssos a Barcelona

  1. Zincpiritione ha dit:

    En Rick i en TC, tanta estona a l’helicoptero… ja m’ho semblava a mi!

Deixa un comentari

