Chopped versus Wasabi

Què és el chopped? I encara diré més. Què és el wasabi?

Com dues coses tan rematadament rares poden haver arribat a formar part, o no, de la nostra dieta? Us esteu marejant? Jo també. Puc jurar davant de qui sigui que mai no he menjat chopped.

I això que diria que tinc algun record de pati d’escola i algun nen oferint-me una mossegada d’entrepà de chopped. Però vaig declinar amablement la invitació. Una actitut molt madura, plena de respecte.

En canvi, ara que sóc gran faig una cosa molt estranya: dissolc una ínfima quantitat de wasabi a la salsa de soja sempre abans de menjar sushi. El motiu és que vaig llegir que això era efectiu contra no sé quin tipus de bacteris del peix cru responsables de les úlceres d’estómac tan freqüents entre els japonesos.

Desconec si és certa aquesta tendència nipona a les úlceres d’estómac i si aquests bacteris immunes als sucs gàstrics (però no al wasabi) en serien els responsables.

Em quedo amb l’absurd culturalment misteriós de qui esmicola trossets de plastilina verda picant en una salsa marronosa i diabòlicament addictiva i no coneix el sabor del chopped, aquell gran desconegut. Demà compraré chopped. El tastaré. Pel seu exotisme, òbviament.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Chopped versus Wasabi

  1. karbeis ha dit:

    Demà compraras chopped???????
    No ho fagis, home, pel teu bé… no et passis a l’altre bàndol!😉

  2. words ha dit:

    mm..mai m’havia parat a pensar en això del chopped.. xD igualment no m’agrada gens🙂

  3. adagio ha dit:

    Hola!
    doncs del wasabi al chopped tela xD, si que et cuides!

Deixa un comentari

