L’Infidel

Sobre l’amor i la culpa.

El meu amor és un secret que mira fosc amb ulls marrons
Cap aquell desert on va perdre l’inesperat joc amb la vida
El meu amor s’ha ben perdut però me’l trobo cada minut
Prop d’on no hauria d’anar si no conegués el vell truc
El meu amor no jugaria si conegués bé aquest joc
És trist, fa mal i no té bon final però, perdut, no sap bé on va
El meu amor no vull que perdi per culpa del dolor injust
No ha de perdre cap raó ni deixar fugir cap petó
El meu amor és cec, el meu amor té gana
El meu amor és ansiós, el meu amor no ha de ser
El meu amor ho omple tot

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

