Em dic Marta (ni Esther ni Alexandra)

M’acaba de trucar un noi que no coneixia bé l’idioma i que m’ha dit un nom que no era el meu. Li he dit que no era jo i m’ha preguntat que on era ella. He sentit compassió per ell i li he dit, a poc a poc, que ho sentia molt però que segurament s’havia equivocat de telèfon. Aleshores ha dit que potser és que em volia conèixer a mi i li he dit adéu (confesso que una mica nerviosa) i ha rigut amb tendresa. L’altre dia vaig rebre un sms que només deia ‘hola’ i que encara espero que s’identifiqui. I encara fa més dies vaig rebre a les 7 del matí un missatge (força curradet, per cert) dirigit també a una noia que no sóc jo. Total, que tothom fa servir el meu número menys qui m’agradaria que ho fes.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Em dic Marta (ni Esther ni Alexandra)

  1. Àirum ha dit:

    L’altre dia vaig rebre un SMS d’una clienta meva a les 5 del matí on quedava ben clar que havia trencat amb el nòvio. Si se n’ha adonat que el vaig rebre jo, s’ha degut fondre. Crec que sí, ja que sol trucar-me sovint i encara no ho ha fet.
    M’agrada el bloc: “Volar de nit és perillós, a vegades no es troba el final”.

  2. Olenska ha dit:

    Ei! he llegit el teu blog i m´ha agradat molt!
    Sort amb la investigació del número…!
    A mi em va passar fa poc i la veritat és que preferiria no haver descobert qui era (era un pesat que vaig conéixer a un pub…però PESAT,PESAT!)

  3. Segur que el tiu va posar-se molt pesadet amb una noia i li va donar un numero erroni perque la deixes d’emprenyar. A mi durant la Setmana Santa del 2005 em va estar enviant sms una noia de Valencia que deia que era la mare del meu fill. A vegades trucava a les 3 de la matinada pero jo passava de contestar.

  4. Zincpiritione ha dit:

    A mi em va passar una cosa semblant, però més cutre. Durant una temporada em trucava gent de Granada demanant pel Juan de “Tubos Gutiérrez”!
    I jo con mi asento les desia que se debian de havert etivocado de numbro…

Deixa un comentari

