S’ha acabat el Tripi

Jo vaig votar-los però no ho faré mai més. Aquest govern ha estat un mal viatge. Si aquestes dues frases us semblen simples, potser ho són. Tan simples com la decepció que sento per tota la classe política de les anomenades esquerres catalanes. M’havia fet a la idea que segurament quan tingués 40 anys, d’una manera força natural, començaria a patir una transformació imminent que em conduiria a votar CIU als 50 però no m’esperava veure’m convidada tan precoçment a deixar el món de les utopies polítiques. Des del conformisme del desencís, sense el carnet jove però amb el carnet més de 25, firmaria ara mateix per uns polítics que, almenys, semblessin seriosos, que no estafessin el poble d’una manera gaire vergonyosa i que no diguessin massa tonteries juntes. En tindria prou. Qui ho hauria dit que acabaríem pitjor que no estàvem. Qui va dir que un altre món és possible segur que no. Sempre ens quedarà Polònia, que almenys només fa riure.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a S’ha acabat el Tripi

  1. perdedor ha dit:

    Estic tan d’acord, que no hi afegiré pas res més. I molt emprenyat, també.

  2. karbeis ha dit:

    Jo no vaig votar el tripartit (ho sento). I evidentment, no canviaré el sentit del meu vot.
    Com podreu deduïr, avui estic molt content. I m’estic plantejant si obro l’ampolla de Krüg que tinc al racó de la nevera tot esperant degustar-la mentre veig l’enterrament d’en José Maria Aznar per la tele…

  3. júlia ha dit:

    Cal votar persones, més que no pas partits. Però això només és possible als pobles no massa grans, potser. Malauradament els partits acaben succionant les persones i les poques excepcions honrades i coherents es cremen i abandonen. I això, a tots els partits, per regla general. Quan és l’esquerra qui et desenganya la cosa és molt més greu, de fet, ja ha passat i en situacions prou més dramàtiques.

  4. Votant a CiU tampoc s’arreglaran els problemes. Si CiU i PSC son majoritaris tot continuara igual, els poders factics de sempre manant. Als d’ERC els falta una mica de maduresa, no han estat sucant des de sempre com els altres pero suposo que incomodaven l’stablishment.

  5. Mery Cherry ha dit:

    estic d’acord amb el Sir, ara tothom es carrega el tripartit, però els que han quedat com uns pringats són tots els partits polítics, començant pel Mas que va vendre el país pels seus affaires partidistes

  6. Bet ha dit:

    Ja ho havia dit, em sembla: els que vinguin darrera seran igual de dolents, perquè aquesta mena de polítics es reprodueixen per espores i no s’hi valen les espurgades…

  7. Sònia ha dit:

    Doncs tota una llàstima sobretot per aquells qui confiàvem en un govern d´esquerres i progressista. Serà veritat allò que un pastís repartit entre tants no dóna per molt?

  8. marta ha dit:

    És possible però no em negarà la bellesa del discurs de les esquerres quan es troben a l’oposició.🙂

Deixa un comentari

