Estic d’exàmens

(imatge)

A la imatge podeu veure un conill ofegat per una pastanaga gegant.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Estic d’exàmens

  1. karbeis ha dit:

    Jajaja, menys mal! Fèia dies que no sabiem res de tu, i em fèies patir -semblo una iaia-.
    Que et vagin molt bé els exàmens. I si l’alcalde del meu poble et cateja m’ho dius. Que li fotrem una moció de censura i l’enviarem a pastar d’una vegada!😉

  2. Zincpiritione ha dit:

    Val més menjar poc i païr bé, digué el conill quan ja era massa tard…

Deixa un comentari

