Ràbia

Ostres, quina ràbia, em vaig quedar adormida prenent el sol i m’he pelat. Per acabar-ho d’adobar (o acabar d’adobar-ho) he estat veient el debat de l’Estatut(et) i NIP/TUCK, i demà tinc un examen que no m’he preparat. A sobre, ara estic veient Aida (capítol repetit per més inri). Quina ràbia.

Vaig a llistar les coses que em fan ràbia aviam si així em buido de tota aquesta ràbia i em poso a estudiar d’una vegada.

Coses que em fan ràbia

-Els anuncis d’Actimel, sobretot els d’última generació que van del rotllo ‘Actimel y yo’ i que intenten gravar-nos al pensament que l’Actimel ha estat sempre entre nosaltres, que és màgic i que així ho afirmen multitud d’estudis. Em pregunto per què ningú no diu res del pobre LC1.

-El fet que la pàgina de Blocat se m’emporti a la pàgina d’ERC. Els anuncis dels supermercats Veritas i els de Marina d’Or Ciudad de Vacaciones.

-La (meva) falta de disciplina i la (meva) mandra.

-Posar-me vermella.

-El Mariano Rajoy i el Carod Rovira.

-La falta de mandra i la disciplina dels altres.

-La gent que estornuda sense complexos. Em molesta el soroll i em molesta especialment quan em trobo darrera d’algú que ho fa sense tapar-se la boca i he d’escollir entre empassar-me els seus microbis i les seves babes suspeses a l’aire o deixar de respirar durant uns instants.

-Odiar la meva jefa.

-Els emails i els sms innecessàriament bordes.

-No atrevir-me a fer un post sobre la depressió postvacacional que van patir els meus gats.

-Demanar un carpaccio de vedella, que no estigui perfecte, dir-ho i que em vacil·lin.

-L’excés de bon rotllo, els falsos piropos i les abraçades efusives que es fan en públic perquè tothom ho vegi.

-Que no quedi bé divertir-se amb coses frívoles.

-L’egocentrisme de qui diu massa alt saber molt d’alguna cosa perquè tothom sap molt d’alguna cosa però perquè uns parlin altres han de callar.

-Les cares amb Botox.

-El preu de tots els productes que es vénen a preu d’or als supermercats Veritas.

-Fer coses que em fa ràbia que altra gent faci.

-Els anuncis feministes d’articles relacionats amb la menstruació i els dels complements vitamínics tipus Berocca i Micebrina.

-La gent que es queixa per tot.

-La supèrbia dels que afirmen ser feliços amb la mateixa vehemència que tu podries fer-los veure que són uns desgraciats.

-El reggaeton.

-Les diferents formes de camuflatge de la veritat.

-La falta d’humilitat i la xuleria dels que es pensen que són anticonvencionals i/o diferents.

-Els Post-Palla i els Post-69.

-Fer veure que no estic tirant els trastos quan estic tirant els trastos.

-L’anunci de Colgate Time Control, els de tots els cosmètics a per dones madures i els de productes làctics amb afegitons de calci o de soja.

-L’anunci de Dove que feien fa temps i que estava a mig camí d’un curs CEAC de Dermatologia bàsica i un anunci de Benetton.

-Els que diuen que no miren la tele i es pensen que així, automàticament, es converteixen en intelectuals, intel·ligents i, a mi, només em semblen imbècils.

Però… el que més ràbia em fa de tot és el fet que hi hi hagi coses que em fan ràbia.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Ràbia

  1. eudald ha dit:

    doncs sí, noia, potser et fa ràbia els que no miren la tele… però la tele també es pot apagar. Sobretot si hi fant tantes coses que et fan ràbia. La ràbia no és bona per a res…. I pel que fa als polítics… ni els que tu anomenes ni els altres… No s’ho valen que estiguem rabiosos per ells.

  2. Zincpiritione ha dit:

    Juasssss!!!! Si no m’he descomptat hi ha 29 coses que et fan ràbia.
    Doncs coincideixo en 25😉
    (i si mai entro a un supermercat Veritas, segur que ja seran 26!)

  3. karbeis ha dit:

    Osti, quin post. L’has fet per prescripció mèdica?
    Hi arribes a afegit en David Meca, el Fernando Alonso, la Rociíto i el seu marit, i en clavo 30 -sempre prenent com a base els numeros fets per en Zinc-.

  4. marta ha dit:

    moltes gràcies!! per cert que avui he estat tres hores fent cua en un lloc d’aquests però, per sort, no he hagut de notar cap esbufec llarg i prolongat al meu clatell…!!! digueu-me afortunada…

  5. marta ha dit:

    Ai se m’ha oblidat de dir al senyor Karbeis que l’Alonso està de colleja especialment a l’anunci que balla claqué.

Deixa un comentari

