Live till I die

Arriba el metro. S’obren les portes i entro disparada al vagó on veig que hi ha un lloc buit. Esquivo tres o quatre persones i m’assento. Passo d’haver d’anar dreta durant 9 parades. Vaig a l’FNAC i compro tres CDs del Frank Sinatra. Vaig a casa, m’arreglo en només mitja hora i ja estic sortint un altre cop per anar a sopar i a prendre algo. En un restaurant prou bonic demano vi enlloc de sangria. Recordo que fa segles que no vaig ni al Pans & Company, ni al KFK, ni al McDonals. Després de gaudir d’un café molt curt, me’n vaig a fer un gin tonic al meu lloc preferit. Després, cap a la discoteca on anava fa 10 anys -o més- on coincideixo amb gent que fa 10 anys -o més- ja coneixia. Bec una copa -o més- i em sembla que és terrible i que hi ha massa gent. Retiro d’hora després de sentir els hits de sempre, d’ara i de fa 10 anys -o més-. Agafo un taxi i el taxista em resulta familiar. L’endemà em desperto a les 10 del matí, amb ressaca (si no vaig beure res!) però amb molta energia (com és possible?!) i escolto en Frank Sinatra mentre el sol entra per la finestra. Em ve de gust anar a fer un vermout amb una oliva prop del mar. Fer carretera escoltant en George Moustaki. Llegir estirada a l’herba. Escriure llibres. Tenir nens. Parlar de literatura i fer l’amor sota la pluja.

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Live till I die

  1. Sr Marmota ha dit:

    Alguna cosa em van comentar… i et vaig dedicar una entradeta del meu blog, perque qualsevol motiu es bo per escriure.
    Fins i tot quan s’escriu sobre que no pots escriure.
    Salut i espero que t’agradi i que ja no et faci falta perque ja has acavat

  2. Sr Marmota ha dit:

    Ok! Ara al migdia li comento, per cert quan tinguis temps, t’envio per mail la meva “paja mental ” de llibre, a veure que et sembla!!!
    Salut!!

  3. papitu ha dit:

    M’acabo de llegir el tres darrers posts i veig que vostè progressa molt adequadament, com diria l’astre d’astres.

  4. Bravant ha dit:

    Es nota que creixem oi? T’agrada gaudir de la vida, de la bona vida i dels seus petits detalls… Molt bon post, apreciada Martanit

Deixa un comentari

