Brillants (I)

Els brillants són els millors amics de les dones pels diners que valen? Els brillants són bonics, valuosos i per sempre tal com sentim que són les persones que estimem? Potser els homes regalen brillants a les dones per compensar-les d’alguna cosa…, potser els homes regalen brillants en una exhibició de poder i de potencialitats diverses…, però potser senzillament els homes gaudeixen regalant brillants perquè a totes les dones els encanten. Trobeu una dona que digui que no vulgui que li regalin un anell de brillants, espereu que es faci vella i feu que un nen petit li pregunti 't’hauria agradat que ell t’hagués regalat un anell de brillants?'.

L’enigma dels enigmes és esbrinar qui és la persona perfecta, l’equilibri dels equilibris és no passar de llarg just quan es creui amb vosaltres i la qüestió de les qüestions és arriscar-se a descobrir si realment això només passa una vegada a la vida.

 

[@more@]

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Brillants (I)

  1. Bravant ha dit:

    M’encanta aquesta reflexió sobre els brillants. I la veritat, només val la pena portar-los quan s’és jove. Uns brillatns en una dona gran no em semblen del tot escaients. És quan som jove que s’ha de poder lluir

  2. astrid ha dit:

    m’agrada que em regalin brillants i jo també n’he regalat, més d’una vegada, als meus acompanyants.

Deixa un comentari

