Ludopatia platònica

Mentre la vida em gasta poc a poc, el meu amor platònic m’espera per donar-me el peixet de cada dia. El meu amor platònic ets tu. L’home casat amb una altra. L’home que es casarà amb una altra. L’home que s’estima a una altra. L’home que vol tenir fills amb una altra. L’home que em treu a passejar. L’home que està avorrit. L’home que no sé si està casat. L’home que esmorza amb mi. L’home que em prepara el sopar. L’home que passava per aquí per casualitat. L’home que ara no ho té clar. L’home que em convida al cinema. L’home que em deixa llibres. L’home que està a punt de ser infidel. L’home que em diu que visqui el moment i punt. L’home que em diu que sí. L’home que em diu que no. L’home que té claríssim que no seré la seva dona. L’home que m’escolta. L'home que no s'acaba de decidir. L’home que em mossega. L’home que no serà mai infidel. L’home que se’n riu de mi. L’home que mai no passarà la nit d’un dissabte amb mi. L’home que em veu venir. L’home que sap que tinc por d’estar sola. L’home que no vol fer-me mal. L’home que em ridiculitza. L’home que em desprecia. L’home que em troba maca. L’home que no em presentarà a casa seva. L’home que em troba lletja. L’home que diu que m’he de valorar més. Jo els estimo a tots. I cap no m’estima a mi. No sé perquè jugo.

[@more@]

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

