Triomino

Hi ha dies que sents que et persegueix un debat interessantíssim sobre algun tema i no et queda cap més remei que treure la gravadora que portes amagada sota l’anell de diamants i enregistrar-ho tot.

Al tren.

-Tres. Jo crec que amb tres n’hi ha prou. Jo en tindria tres.
-Mon Dieux! És immoral!
-Per què? Cada un d’ells també en tindria tres.
-Sí però i els dies que coincidís que cap no pogués estar per tu, què?
-No. Això no passaria. Algú s’encarregaria de fer plannings perquè no passés.

Al metro.

-Era molt pesat. Em volia al preu que fos. Venia a casa i després no hi havia qui el fes fora.
-Ah sí? Mal rotllo, no?
-Doncs sí. Em preparava l’esmorzar, em feia el dinar, escombrava, rentava els plats i feia la bugada. Fins i tot em planxava les calces! Tot per enganxar-me.
-Terrible…
-Evidentment vaig engegar-lo. Jo vull un home, no un criat abnegat sense inquietuds.
-És clar. Jo hauria fet el mateix. Tant mal amant era?
-Ni fu ni fa però no tenia ni un duro.

A l’autobús.

-Tres? No n’hi ha prou. Ni de conya. T’acabes avorrint i acabes avorrint.
-Doncs a mi em sembla que tres és un bon número. Normalment la gent amb un ja fa.
-Creu-t’ho…

 

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Triomino

  1. Somiatrufes ha dit:

    Diria que la de l’autobús no va gens desencaminada. A part que no cal fer el mateix amb tots tres (o quatre, etc.).

  2. Es que hi ha molta viciosa; s’estan perdent els valors.

  3. marta ha dit:

    Somiatrufes: Tal com van els transports públics últimament, jo no me’n refiaria gaire de cap 😛
    Sir William Temple: M’alegro de llegir-lo! Em temo que s’estan perdent els valors, el glamour i el savoir faire.
    Immensa multitud del món mundial: Davant de la insistència dels lectors d’aquest bloc confesaré que la historieta del metro me l’he inventada.

Deixa un comentari

