La sucrera o la vida

Fa dies que acumulo derrotes com qui acumula sobrets de sucre que no sé qui guardava per buidar-los a la sucrera de casa. Amb més resignació que consciència, prenc un cafè amarg rera un altre mentre em guardo les coses dolces per després. Bonic o lleig. Gran o petit. Prim o gras. Bo o dolent. Negre o blanc. Guanyar o perdre. Titular o suplent. Tot o res. On és la vida? El meu joc és una repetició estèril que ni em serveix ni em fa feliç. Morta. Incapaç. Trista. No puc donar res i no puc rebre res. Un mur que avui em sembla enorme m’esclafa. Però cada dia somio una terra fèrtil de lletres i de persones estimades; de tota aquesta merda, en faré fems.

 

[@more@]

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a La sucrera o la vida

  1. Albert ha dit:

    Fantàstic post i millor final.

  2. Isolta ha dit:

    Un post genial! Espero que aviat puguis endolcir-te la vida amb el sucre de la sucrera

  3. Dessmond ha dit:

    La vida, amb una copeta de cava de tant en tant és un femer possible.

  4. Bravant ha dit:

    Hola! Jo també porto un temps amb derrotes i fracassos que m’atenallen terriblement… Quina amargor a la boca!
    Per cert, et convido a respondre aquest meme:
    1- Jo fa deu anys enrere: Estudiava moltíssim, tenia una semirelació amorosa i començava la meva vida literària. I em creia amargat. Vull tornar a aquells temps!
    2- Jo cinc anys enrere: Feia un any que coneixia de debò en Harpo. La resta de la meva vida no tenia més importància, crec.
    3- Jo fa un any: Acabava d’entrar a la feina on estic ara i tota la meva vida havia millorat de cop.
    4- Ahir (dia 25 de novembre): Estava dinant i berenant i sopant i allargant la festa amb els amics i el nostre ‘míster’ celebrant el millor resultat de la història de l’entitat competitiva d’on formo part.
    5- Avui (dia 26 de novembre): Primer dia de feina (per fi!) després de tants dies de baixa.
    6- 5 cançons: Que complicat, per favor! N’hi ha tantes en tants moments diferents! A veure, ara com ara: My way amb Frank Sinatra, I was born to love you de Queen, La Marsellesa de Roger de Lisle, Mediterráneo, de Serrat i el final de L’Or del Rhin de Wagner (especialment aquesta versió històrica, plena de simbolisme arreu!).
    7- Cinc llocs per visitar: París, Praga, Lucca, Coimbra i Bayreuth, és clar.
    8- Cinc coses que m’agrada menjar: Formatge, pasta, callos, paella i tiramisù.
    9- Cinc joguines preferides: Trivial, Risk, Monopoly, Hundir la flota (sí, els meus jocs eren en castellà), Nightsade.
    10- Cinc distribucions de GNU/Linux preferides: Passoparaula.
    11- Cinc persones a les que passo aquest mem: Bloginstant, Jesús M. Tubau, Menxu, Martanit i La llança de Klingsor.

  5. metzina ha dit:

    Un text molt àgil!!!! M’has deixat un bon sabor. Massa sucre enfarfaga.

  6. metzina ha dit:

    Un text molt àgil!!!! M’has deixat un bon sabor. Alerta perquè massa sucre també enfarfaga.

Deixa un comentari

