Un final

S'acaba un any i la gran confessió és que em fa mandra fer-ne balanç. Diria que el 2007 ha estat l'any de les il·lusions i de les esperances trencades. Ha estat bonic però força irreal i previsiblement poc satisfactori. Em sembla que la conclusió és que avui canviaria un sac d'aventures excitants a canvi d'un sac de vida normal i corrent que serà menys productiva literàriament però segur que també em farà plorar menys.

I que consti que no n'estic segura. Que tinc un vici amb tot allò que em fa mal, que ho vaig a buscar cada dia i que no pararia mai. I dic que no però és que sí. Perquè em costa posar un final a les coses. Perquè estic espantada i no tinc final. Ni jo, ni els meus amors, ni els meus desamors, ni la meva fantasia, ni la meva ràbia, ni la meva por, ni el meu desig, ni la meva il·lusió, ni la meva desconfiança, ni la meva sol·litud, ni la meva esperança, ni la meva passió, ni la meva inseguretat. Mola pensar que sóc excessiva però això és molt cansat. Em faig la forta i dic sense parpallejar que no espero res i després em poso les mans al cap perquè -Oh, vida cruel!- no tinc res. 

És per tot això, i pel que no dic, que a 31 de desembre de 2007, l'any que -com cada any- esperava i desitjava trobar l'amor de la meva vida, em nego a parlar de miracles. Passo. L'any que ve no cal que tot sigui diferent. L'any que ve no vull que tot canvïi. No, no i no. La meva vida és la que és. No sóc cap heroïna. De tot se n'aprén. I, en tot cas, que sigui el que Déu vulgui.

Bon any!!!!

 

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

