Per què sóc una mala lectora

Perquè sóc mandrosa. Perquè si no m’interessa, ho deixo. Perquè puc començar un llibre i no acabar-lo. Perquè tinc més d’un llibre començat sempre. Perquè hi ha dies que no llegeixo. Perquè hi ha personatges que no m’agraden. Perquè si no m’agrada, ho deixo estar. Perquè si m’agrada vaig a poc a poc. Perquè espero una trucada. Perquè sóc incapaç de llegir al metro. Perquè no tinc terrassa a casa. Perquè al llit m’adormo. Perquè al sofà engego la tele. Perquè estic cansada. Perquè tinc massa llibres. Perquè a vegades llegeixo llibres de cuina, còmics, llibres de sexe, d’astrologia i llibres sobre vins. Perquè les llibreries em semblen llocs molt erotitzants. Perquè me’n vaig de copes. Perquè quedo per sopar. Perquè dormo. Perquè escric. Perquè passo l’aspiradora. Perquè faig la migdiada. Perquè sóc addicte a comprar llibres. Perquè a la biblioteca em desconcentro. Perquè els llibres són difícils. Perquè si hi ha molts personatges em perdo. Perquè si el llibre és gruixut em fa mandra. Perquè faig tastets de llibres i després els abandono. I per res més.


 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Per què sóc una mala lectora

  1. Dessmond ha dit:

    Això que et passa al metro és normal. Sempre i quan no es tracti de cap “llibre” de la Corin Tellado. Aleshores sí que seria preocupant.

  2. skorbuto ha dit:

    Perquè hi han llibres que en comptes de llegir-los els has d’estudiar.

  3. enric ha dit:

    I doncs, perquè vius. Si no fessis tot això, quina gràcia tindria que llegissis?

  4. dErsu_ ha dit:

    I com són, doncs, els bons lectors?

  5. l'altre ha dit:

    jo crec que precisament per això ets una molt bona lectora!

  6. Jesús M. Tibau ha dit:

    Doncs em sembla que ets una lectora bastant estàndard i, en cap cas una mala lectora. De fet, de males lectores no n’hi ha. Tan de bo jo en tingués uns quants milers com tu.
    A mi també em passa alguna d’aquestes coses. No sempre estàs plenament concentrat en la lectura i sovint t’adones que no te n’has enterat de les últimes 3 pàgines. No passa res, és normal

Deixa un comentari

