Crisi biològica III

No sempre he d’anar a sac, també puc anar a poc a poc. Em faré respectar, que diuen. Aniré a poc a poc. M’imaginaré que no sóc jo. La propera vegada tot serà diferent. La propera vegada ho faré bé. Et veig. Una fiblada em fa dubtar de tot. Les ganes d’anar amb tu em pugen al cap. No parlo. Penso. He d’actuar amb dignitat. Res de suplicar. Res de llençar-me a sobre teu. Res de proposar-te res. Respiro a poc a poc. Em freno. He d’actuar com ho faria la meva àvia.

T’apropes. Em saludes. Tens els ulls humits. Em tornen boja els teus ulls humits. Em tornen boja els teus ulls i el teu cos, i la meva dignitat encara es manté amb la roba posada. Conversa estàndard. Conversa de tieta. Com estàs? Una brometa innocent. Un somriure. Un somriure una mica exagerat. Una pressa. Magnetisme? T’aguanto la mirada i penso obscenitats. M’hi llenço. M’hi llenço. M’hi llenço. No. Llença-t’hi tu. Si tu comences, jo continuo. I afanya’t, tinc pressa i vull continuar. Necessito continuar.

Silenci. Has marxat. Però com?! Tranquil·litat. Tranquil·litat. Avorriment… Una oportunitat perduda, penso. Penso de pressa, reso. I ens tornem a trobar. Ho sabia, ho sabia, ho sabia. Conversa buida. Urgència. Ulls humits. Mirada que crida sexe. Somriure exagerat. M’acostaria més. T’acostes. Tinc una mica de por. Surt la puta que porto dins. Comença el joc. T’estimo (en aquest punt sempre em confonc). Som unes bèsties. No vull més paraules.

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Crisi biològica III

  1. Albert ha dit:

    M’ha encantat el moment T’estimo.

  2. Albert ha dit:

    M’ha encantat el moment T’estimo.

  3. Papitu ha dit:

    La prostitució és el més bell dels oficis, si més no platònicament. La realitat però s’encarrega de convertir-lo en quelcom brut i sòrdid.

  4. Papitu ha dit:

    La prostitució és el més bell dels oficis, si més no platònicament. La realitat però s’encarrega de convertir-lo en quelcom brut i sòrdid.

Deixa un comentari

