Una mica vulgar

Un dia a la meva vida. Arribar tard a la feina. Esmorzar un entrepanet boníssim i resistir la temptació de demanar-ne un altre. Treballar. Aguantar converses infumables i resistir la temptació de dir quatre veritats a algú. Parlar per parlar, passar de tot, petar-me de riure i aprendre alguna cosa. No em canso mai d’aprendre, de tot i de tothom, dels imbècils també. Ni un sol dia sense aprendre el que sigui, fins i tot a la feina i amb cara de mocs.

Plegar. Desfilar cap a una botiga de productes de bellesa i comprar alguna cosa. Suposo que seria pitjor ser addicte a la cocaïna o a la cirurgia estètica amateur. Seguir caminant per arribar a ioga. La cosa més exòtica que faig aquest any. Seria millor follar, ja ho sé. Però dimecres a la tarda no follo, faig ioga i meditació.

Un dia a la meva vida. Arribar despentinada a casa. Posar música. Un recopilatori fantàstic de soul enèrgic i sensual. Música de dia per a una nit com aquesta. Avui hi ha lluna plena o va ser ahir? Treure’m la roba. Posar-me la nova crema hidratant caríssima que m’he comprat aquesta tarda i mirar-me al mirall despullada.

Pensar. Quaranta-cinc minuts asseguda amb les cames adormides al costat d’un home que m’hauria pogut follar però que no m’he follat perquè estàvem concentrats pensant que érem un riu que corria per la muntanya mentre se sentia una mena de música irritant de campanetes i sorollets aguts, suposadament relaxants. Sopar. Escoltar Duke Ellington. Anar a dormir. Llegir al llit. Arrepentir-me dels tres talls de fuet que m’he menjat després de sopar. Somiar amb tu. Què, si no?


 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Una mica vulgar

  1. Algun dia m’hauràs d’ensenyar ioga. I jo t’ensenyaré la ruta gastronòmica paiopònica.
    També és multiculturalitat, oi?

  2. nau argos ha dit:

    El ioga és de les coses que mai he fet i que no la faria ni com a treball altenatiu al compliment d’una pena de vint anys de presó. I per si fos poc ho plantejes com a alternativa a un bon “polvo”. Ah, aquest país s’acaba!!

  3. No hi estic pas d’acord. La castedat és una gran virtud!
    Jo tinc un amic que ja té 34 anys (o 35? no n’estic segur ara) i ENCARA ÉS VERGE!
    Un gran tio.

  4. astrid ha dit:

    Feia dies que no et llegia. Cada dia escrius millor.

  5. Jesús M. Tibau ha dit:

    un dia molt normal per a molta gent, em temo

  6. Ferran ha dit:

    M’ha encantat la manera d’explicar-ho. Potser si haguessiu follat no ho hauries escrit així, qui sap… 😉

Deixa un comentari

