Un panet de Viena

Pujant les escales mecàniques del metro de plaça Espanya sento un músic que toca la cançó ‘Starway to heaven’ i em sembla una música massa bonica per acompanyar-me en l’infern d’aquest vespre tan negre. Que em congeli l’hivern que encara no ha nascut però que em fa tant de mal. La felicitat em passa pel costat i em tira engrunes brutes. No en vull més. Camino afamada sota d’una pluja estèril cap a la parada de l’autobús que més odio i miro el telèfon mòbil esperant un miracle.

Voleu saber-ho? El meu amor ha mort avui. El meu amor només va ser una merda. Un desordre malaltís i una addicció pocasolta. Un home que mai no em va mirar com es miren les persones que s’estimen. Maleït el primer dia que vaig mirar dins dels seus fastigosos ulls estúpids de peix mort i vaig pintar de color rosa el trist cagalló de la més gran pèrdua de temps i d’il·lusions. Si n’és de trist. D’aquest home no n’he tret ni un trist panet de Viena.

Ningú no em salvarà d’aquest fred miserable que ho enfosqueix tot. Aquest amor no hagués hagut de néixer mai. Llucià de Samòsata com m’has deixat caure tan baix? Vaig sobrevalorar el seu desig i les meves forces i ara no serveixo per a res. Només espero no haver de tornar a veure el seu fantasma burleta i alliçonador mai més per aquí perquè si torna juro que buscaré el seu amor i el trencaré amb la impunitat que ell va jugar a trencar-me el cor una vegada i una altra. Que cremi a l’infern dels amors morts aquesta història malalta de peixos podrits i somnis melodramàtics.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Un panet de Viena

  1. nau argos ha dit:

    Doncs els morts s’enterren. I que la terra els hi sia lleu, que deien els romans…

  2. nau argos ha dit:

    Doncs els morts s’enterren. I que la terra els hi sia lleu, que deien els romans…

  3. No pateixis. No val la pena. Cap home val la pena (i això t’ho diu un home).

  4. No pateixis. No val la pena. Cap home val la pena (i això t’ho diu un home).

Deixa un comentari

