Raïm

Un dia em canso d’escriure coses boniques i començo a escriure raïm. No som de Moscou però ja mos couen els collons de tant esperar. Diuen que s’acaba l’any. I què? Sempre en comença un altre. Som afortunats perquè ho tenim tot. Fantàstic. La nevera està plena de menjar però jo no sé estimar. No passa res. Qui vol una cervesa? Quan no estic trista diuen que sóc divertida. Ens recomanem merda autoajudística i ens dosifiquem les abraçades. Ens veiem de tant en tant però aquesta nit m’ofego sola. O al revés. Aquesta nit m’ofego sola però ens veiem de tant en tant. I què? He anat al supermercat i només quedaven quatre grans de raïm abonyegats. Vull una història i no aquesta estafa avantguardista. No sé ni on dorms.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

