Insomni

He tingut un somni dins d’un altre somni. Era un d’aquells somnis en què el subconscient no parla, crida. Diu claríssim el que vol dir per si alguna cosa no t’ha quedat prou clara. En el meu somni anava en cotxe amb una persona. Aquesta persona marxava i em deixava sola i aleshores algú altre em trucava i parlàvem. Em sentia feliç una estona. Després mirava el telèfon i la trucada no hi era i m’adonava que m’havia adormit i que havia somiat la trucada. No podia ser d’una altra manera. Ni tan sols en el somni allò podia ser veritat.

No vaig enlloc. Els somnis no m’apropen a tu i la realitat encara menys. Tot el dia m’acompanyen les llàgrimes. Sóc la monologuista d’una mena d’obra de teatre dolenta on tothom sent l’apuntador que em diu que digui: Molt bé. I és mentida i no sé fer teatre. I cada dia la sala està una mica més buida. El meu amor no és amb mi cada nit i cada dia i jo estic trista. Massa sovint perdo la partida i després perdo l’interès. Que algú em mati. O mati el passat, el temps i els somnis si no hi ha d’haver present ni futur. No vull quedar-me aquí quieta sense poder anar enlloc més estona. No serveix de res somiar que volo, volar que somio, caçar al vol entrades numerades per veure pel·lícules cada diumenge. Jo també podria tenir una vida, sortir a les fotografies, existir, ser feliç, regalar entrades d’un tros de la meva a qui ha perdut el rumb i l’esperança. Però no. La meva vida ara mateix és estèril i segueixo comprant entrades quan jo el que vull és sortir a la pel·lícula.

 

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Insomni

  1. Xitus ha dit:

    Marta…No entenc per què no havia tornat al teu blog. Em va agradar molt en el seu dia. Ara he vist que m’has comentat i m’he dit: si ja hi vaig ser! Aquest post està molt ben escrit, dius molt clarament les ganes d’entrar en acció, no h podies haver dit millor. És una sensació que massa sovint sento. O si més no quan la sento és intensa.
    Abraçades,
    et linko.
    aleix.

Deixa un comentari

