Dia del Blogaire en Crisi 2010

Ep, avui és el meu dia!!

I ni és el primer ni serà l’últim (espero).

Això és una versió solitària i egocèntrica d’una lloable, divertida, comunitària i solidària iniciativa que podeu trobar aquí.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Dia del Blogaire en Crisi 2010

  1. XeXu ha dit:

    Ep, fes el favor de posar-te a pensar posts ara mateix. Hi ha una crisi general, però tu no, eh?

  2. marta ha dit:

    XeXu: Gràcies pel comentari. M’he de posar les piles (i em ve de gust). Llàstima que el dia no té una horeta més 🙂

  3. allau ha dit:

    Els vint minuts que queden dedica’ls al post de demà.

  4. marta ha dit:

    Allau, em sembla que he perdut el “mono” d’escriure. Ja tornarà…

  5. El Capità Nemo ha dit:

    Benvolguda:

    El meu també ha sigut un període de crisi. Ara torno per aquí, després de corintejar convertit en el Capità Nemo.

    Em vindràs a veure?

  6. marta ha dit:

    Capità Nemo: sort que has tornat.

Deixa un comentari

