10 de juliol de 2010

Joves, adults, ancians, infants i bebès, ahir podies veure gent de tota mena caminant per la Gran Via per apropar-se a la manifestació que havia de començar a la cruïlla de Diagonal amb passeig de Gràcia. Sota un sol de justícia i amb la humitat típica de la ciutat el paisatge habitual: cel blau, aire clar i edificis bonics. Però en lloc de cotxes i una certa presència de turistes, una bestialitat de persones amb senyeres i estelades, o sense, ens emocionàvem de trobar-nos tots allà i ser tanta gent. Ni en un somni m’hagués pogut imaginar mai veure un passeig de Gràcia tan bonic. No sé d’on éreu ni si pensem exactament el mateix –i no té gràcia justament això?- però si vénen mal dades recordaré la joia –paraula que sempre m’ha semblat d’uns altres temps- d’haver compartit un moment que es va fer molt i molt llarg i molt i molt dolç. Avui no utilitzaré les paraules dels poetes d’ahir ni d’avui per dir el que sento, la terra és lliure, el pensament i la paraula també.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a 10 de juliol de 2010

  1. XeXu ha dit:

    Jo tampoc em podia imaginar que es reuniria tanta gent. Va ser l’expressió d’un poble. Ho poden disfressar del que vulguin, però em sembla que a hores d’ara no val la pena ni que ho intentin. Reunir més d’un milió de persones no és fàcil. Què aquestes persones hi vagin per pròpia voluntat i amb totes les ganes, encara és més difícil. Hem posat la primera pedra, que és molt ferma. Ara hem de seguir construint.

  2. marta ha dit:

    XeXu: Totalment d’acord. Ara toca seguir construint i no serà fàcil. L’èxit del dissabte va ser una passada i un fet històric que molts no oblidarem mai.

    Has vist aquest enllaç? Jo al començament m’he empipat però després he decidit prendre-m’ho amb humor -quin remei!-. L’enllaç: http://www.youtube.com/watch?v=3lHP8CZKXU4

Deixa un comentari

