Que no s’ensorri el món!

I de sobte arriba la pluja i el meu pis de trenta-vuit metres quadrats es converteix en un palau fantàstic on només podem beure en copa. Des del meu llit mirem els llampecs i escoltem jazz amb trons naturals. Així és la nostra història sense futur. Un vespre de pluja i una eternitat de sexe. Demà trucarem a la feina per dir que estem amb descomposició i continuarem la sessió que només interromprem a estones per respirar, per dormir, per mirar en Cuní i per fer unes torradetes. Què Déu beneeixi la vida i les torradores. Potser sí que si això ho féssim cada dia ens en cansaríem i el món s’ensorraria.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Que no s’ensorri el món!

  1. XeXu ha dit:

    Mai falto a la feina. Serà perquè no tinc un motiu de pes com aquest.

  2. kika ha dit:

    trobo que la idea de provar-ho repetidament per veure quan un se’n comença a cansar és bona… segurament la feina se’n ressentiria abans 😀

  3. Clidice ha dit:

    aquestes trapelleries agraden en petites dosis 🙂 massa de tot acaba enfitant i no dones l’abast amb la sal de fruites 😉

  4. marta ha dit:

    XeXu: Jo tampoc però no se sap mai. Quantes vegades un s’ha d’empassar allò de “jo mai no…”.

  5. marta ha dit:

    kika: Seria esgotador! Una tortura! Un infern! Millor tenir una feina tranquil·la on poder-se relaxar si la nit abans ha estat llarga i intensa

  6. marta ha dit:

    Clidice: Ni un dia sense aprendre alguna coseta! No havia sentit mai això d’enfitar. Jo hagués dit ’empatxant’ i si ho hagués hagut d’escriure hauria escrit ‘cansant’ o ‘afartant’.

  7. LEBLANSKY ha dit:

    Que els déus beneeixin la vida i les torradores… i la xocolata desfeta.

  8. Ferran ha dit:

    “Des del meu llit mirem els llampecs i escoltem jazz amb trons naturals”. Fantàstic, Marta, m’hi apunto! (ep, cadascú a casa seva, vull dir 😉

  9. marta ha dit:

    Leblansky: Oh sí, que els déus beneeixin la xocolata!!!! I els alvocats i els carbassons i la menta.

  10. marta ha dit:

    Ferran: M’ha fet somriure el teu comentari! Em sembla que hi ha llits, trons i llampecs per a tothom 🙂

Deixa un comentari

