Acció!

Un any més avui comença el curs. Després de treballar vuit hores i intentar passar-m’ho bé fent el que sigui que em manin fer, avui aniré cinc hores a la universitat i m’arriscaré a patir l’estil docent de tres persones que es guanyen la vida fent docència com jo me la guanyo fent altres coses al matí.

Tractaré de riure amb els companys de feina i tractaré de no posar-me gaire nerviosa quan les coses no m’agradin o alguna cosa no vagi bé. A la universitat em faré l’antipàtica perquè no sembli que necessito fer amics i moderaré la meva eufòria si algú em sembla refotudament interessant però per més que m’hi esforci em posaré vermella com un tomàquet i seré incapaç de dir res mitjanament intel·ligent si algun d’aquests “algús” em mira als ulls.

Serà difícil no indignar-me quan esgotada de tot el dia enxampi un professor cutre i el més cansat de tot serà fer això cada dia dilluns, dimarts, dimecres i dijous.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

24 respostes a Acció!

  1. XeXu ha dit:

    Compra vitamines, que aquest ritme costa molt de seguir. Ànims.

  2. kika ha dit:

    ai! ho pintes com a molt dur. segur que quan hi siguis et relaxaràs una mica i t’ho passaràs molt bé! ànims!

  3. Clidice ha dit:

    suc de fruita i exercici, endorfines i el món és més amable. Ànims guapa! 🙂

  4. Eulàlia ha dit:

    Una mica més d’ànims, dona!

  5. Ferran ha dit:

    8h d feina + 5h d’uni = ahrg!!
    Ànims, darling, avui (especialment) pensem en tu. Tú pots!

  6. LEBLANSKY ha dit:

    Ànim, Marta, i fes com el Superratón: mineralitza’t i vitaminitza’t! I si et serveix de consol, pensa que els profes d’institut ja fa més d’una setmana que hem començat.

  7. m. ha dit:

    Però si tu no en saps, de fer-te l’antipàtica! 🙂

    24 – 8 – 5 – 8 (serem generosos, dormir també és important) = 3 (per dutxar-te i fer els àpats, i, per suposat, traslladar-te d’un lloc a l’altre). Pren-t’ho amb filosofia i bon humor, el dia que baixi a Barcelona et dic alguna cosa i et porto alguna cosa dolceta ^^

    Ànims!

  8. marta ha dit:

    XeXu: gràcies, de debò, pels ànims. Abans he intentat deixar-te un missatge al blog sobre el Blog però em sembla que s’ha perdut. Les vitamines funcionen?

  9. marta ha dit:

    kika: tens tota la raó, l’objectiu és passar-ho bé. Avui ja som a dijous i ja m’he estressat i queixat per tot el mes però potser no n’hi ha per tant. O sí però més que el cansament físic he de combatre l’altre tipus de cansament

  10. marta ha dit:

    Clídice: ostres, com puc no haver pensar que em puc fer un meravellós suc de taronja!? 🙂 Un petonàs

  11. viuillegeix ha dit:

    Les vitamines funcionen? com a placebo, segur

  12. marta ha dit:

    Eulàlia: Doncs sí. Tens raó 🙂

  13. marta ha dit:

    Ferran: Ai Ferran, una escapada de Berlin ho arreglaria tot. No saps les ganes que tinc que em marxi aquesta tonteria de la por a volar

    • Ferran ha dit:

      Carinyo, saps com vaig superar jo aquesta tonteria que dius, que em va durar set anys? dient-me a mi mateix que què collons, que d’alguna cosa s’ha de morir, no? doncs posats a cardar-la, que no sigui sense haver vist Berlín.

      Des d’aleshores vaig i vinc content com un gínjol.

      Vine al novembre! (TBfC)

      • marta ha dit:

        Uf has vist les notícies d’ahir de Barcelona? Persones atrapades a un tren (2 hores) i persones atrapades a un avió (2 hores 40 minuts uns, quasi 2 hores uns altres). De totes maneres, l’única manera de superar-ho és el que tu dius, jo també ho penso però…

  14. marta ha dit:

    Leblansky: Interessant… Veus, això funciona. Pensar en les penúries dels altres sempre és un consol. 2 abraçades i un alvocat

  15. marta ha dit:

    m. Sí que en sé però em fa profundament infeliç!!! 🙂 L’humor és l’unica esperança. Quina ilu tenir una visita de Bremen!!!!! Passa-t’ho molt bé i que els núvols t’acompanyin 🙂

  16. marta ha dit:

    viuillegeix: Hi hauria d’haver vitamines especials per a persones escèptiques.

  17. XeXu ha dit:

    No. Volia dir amfetamines, però de forma elegant. Negaré haver-ho dit.

    Tinc un bonic comentari teu en el post del gat, però penso que és d’avui. En algun moment et contesto, ara vaig a llegir el teu post.

  18. David ha dit:

    Que vagi molt bé per la universitat. M’he sentit molt reflectit en aquesta frase: “em faré l’antipàtica perquè no sembli que necessito fer amics i moderaré la meva eufòria si algú em sembla refotudament interessant”… és exactament com jo em comportava quan hi estudiava!

  19. marta ha dit:

    XeXu: ostres, haver d’escollir entre placebo i amfetamines, la vida és dura i més aviat poc elegant. Sobre el comentari, és que se’m va penjar l’ordinador a mig fer-lo i no estava segura si havia sortit, i ahir vaig veure que no i el vaig tornar a escriure 🙂

  20. marta ha dit:

    David: Què dius ara! Doncs mira, m’anima veure que el meu comportament va ser també el teu. M’agrada molt com escrius i el que escrius i, mira, m’has fet sentir bé.

  21. David ha dit:

    Ara semblarà que si et dic que a mi també m’agrada com escrius i el que escrius ho faig per educació, tanmateix t’asseguro que, encara que sempre provo de ser considerat, en aquest cas el meu comentari no té es a veure amb tot això: és totalment sincer.
    Salutacions!

  22. marta ha dit:

    David: M’ho poses molt fàcil per ser considerada i sincera: gràcies.

Deixa un comentari

