Dir Adéu a un somni

Estimat, no em farem res del dia d’avui. I si el matem? Pleguem? Vols dir? M’hauré queixat setanta vegades avui. Sí. Estic de mal humor però vull somiar amb tu. Et necessito. De dia només veig amics que desapareixen, amants que no tornaran, factures i amics que ja no em fan riure i que em miren sense il·lusió. No us podria demanar a tots plegats que us organitzéssiu millor?

El món no gira al teu voltant. I la família? La família no canvia i és un mirall terrorífic on els veig i em veig i m’odio i els odio i només necessito una abraçada diferent i abraçar algú altre. Te’n recordes d’aquella nit de fa molts anys que deies que les coses no passaven perquè sí? No, no me’n recordo. Ho he oblidat. Per què? Per no recordar-ho mai més. Per no tornar a pensar en tu. I bé? Res. Què? No t’he oblidat. No és això el que vols que et digui?

Per què em véns a veure si no em dius res de debò? Vull que m’ho diguis tot tu. Vull que diguis el que jo vull dir-te. Et llegeixo i t’imagino i m’imagino. I de fet no vull dir-te res ni que em diguis res. Només vull que follem i tu també. Som la pitjor història de la nostra vida. Som una merda! Per què? Perquè som una repetició? Perquè som una vergonya? Perquè som un malefici i una cosa rara que sembla una tara? Per una miqueta de sexe i de poesia tanta complicació?

Podríem fer les coses fàcils. Matar aquesta història. Plegar d’aquesta tonteria. S’acosta l’hivern i em posaré el pijama. Jo també. Recordes el joc de despullar-nos i de castigar els gats? No vam jugar-hi mai. I aquelles ganes de beure suc de taronja i de menjar un croissant? Què vols que et digui? No me’n recordo de res. Quants anys han passat? Et veig vell i em veus vella. Només recordo la pluja i el teu paraigües i aquell carrer fosc i llarg i que allò era un petó i que tu hi eres i que jo també.

Fa trenta anys que escrius el mateix. Ets molt pesada amb els petons. Avui el pes dels anys i del mal humor em fa no desitjar-te. No cal que tornis. Ni em somnis.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Dir Adéu a un somni

  1. Clidice ha dit:

    ai, que estic espessa, demà torno 🙂

  2. ahse ha dit:

    No sé jo, eh? La família va desapareixent amb el pas del temps (no has visitat mai cap cementiri?) i el sexe és una de les coses realment bones a aquest món. Si de debo tens un bon amant no el malgastis! Als homes que valen la pena no és fàcil trobar-los.

  3. Eulàlia ha dit:

    Quan dius adéu a un somni, és que ha deixat de ser un somni. Em sembla que és això el que ens vol explicar el teu relat…

  4. marta ha dit:

    Clídice: Em sembla que el problema no és teu sinó de l’apunt! 😀

  5. marta ha dit:

    ahse: Per variar tens raó.

  6. Clidice ha dit:

    vols dir? és que duc una setmaneta, entre fer IVA, IRPF, IS de les empreses i un treball de filo, que ni te cueng 😦

  7. marta ha dit:

    Eulàlia: Has endevinat el que hauria volgut escriure, no el que vaig escriure. Però com li deia a la Clídice el problema no és teu, sinó del text.

  8. marta ha dit:

    Clídice: sí, sí, seguríssim. El post tal com l’he fet em sembla que no xuta. Com a molt pot servir per jugar a fer exercicis telepàtic. Però en el següent post intentaré donar-li una segona oportunitat, aviam si me’n surto. Un treball de filo? Sona molt bé. Jo n’he de fer un sobre psicoanàlisi i literatura pel dimecres i no puc!!!!!!

  9. Clidice ha dit:

    nena, jo ja he decidit que necessito un “Thelma i Louise” (anar-me’n de farra un parell de dies amb les amigues ;P), t’ho aconsello ^^ (uf! no sé què és pitjor, si un treball sobre l’holisme i la mare que el va parir o sobre psicoanàlisi i literatura, ai!)

  10. marta ha dit:

    Clídice: Holisme, dius? Em pensava que estaries fent un treball sobre Aristòtil o sobre Kant. Com puc haver dit que sonava molt bé? Ànims 🙂

Deixa un comentari

