La part dolça (inevitable)

Escolto la Dinah Washington a tot drap. Una espelmeta taronja em fa companyia i penso que voldria ser al teu costat si tot pogués ser diferent de com és. Cap novetat confessable. Un secret més i aquesta tardor que amenaça ser dolça i lleugera. Puc somriure i somric. Aquesta vegada no tinc por de res que hagi de destrossar-me el cor ni el cervell. M’aprofitaré de tu i t’aprofitaràs de mi i serà un plaer. I si el dia té núvols potser plourà i si el dia no té núvols segurament farà sol i no passarà res més. M’agrada aquesta història. Estem vius! Tant me foten totes les hipoteques, totes les pedres, totes les famílies i totes les relacions angoixants que veig als ulls de tanta gent. Avui firmo la meva vida sense formular-te cap queixa. Tampoc no et queixis tu. Si no vols ser el rei no em facis princesa, si no vols ser millor que un diamant no tornis a mirar-me i si no vols ser-ho tot, desapareix per sempre. I si us plau no facis res de tot això. Ens empeny la mateixa força i empenyem la vida amb força. Estem vius i ens hem trobat! Llàstima que la resta de la història fa de mal explicar. I, de fet, sort que no crec en Déu perquè si hi cregués ja fa anys que tots dos cremaríem a l’infern.


Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a La part dolça (inevitable)

  1. XeXu ha dit:

    Aquest és de la mena de posts que abans no sabia comentar-te. Ah no, espera, ara encara no en sé. No sé si és cert el que entenc, o el meu cap forma la història que vol amb les teves paraules. Potser una bona entesa ajuda per una temporada, però no sé si durarà sempre. A mi les hipoteques no em semblen tan malament. Potser sóc molt clàssic, o potser de vegades no recordo que si he de tenir una hipoteca em sortirà molt cara

  2. kika ha dit:

    crec qeu només em falta posar la dinah washington i ja podria signar aquest post… gaudeix de la part dolça i espero que duri 🙂

  3. Ferran ha dit:

    Post? quin post? Amb la Dinah he perdut el món de vista. Quina crack, redéus, quina crack.

  4. ahse ha dit:

    Jo recomanaria canviar les espelmes de color taronja per espelmes de color verd o vermell. Els ànims haurien de pujar de manera màgica.

  5. viuillegeix ha dit:

    quasi fa enveja la força que desprens

  6. David ha dit:

    Em sembla que el secret és escoltar Dinah Washington a tot drap.

Deixa un comentari

