Grans moments de la biografia secreta d’una persona

Un dels plaers de la vida és jugar a fer certes coses amb discreció, maduresa i dignitat. L’altre dia vaig entrar a una farmàcia perquè necessitava comprar ibuprofèn i vaig veure que hi havia preservatius XL. Em van fer gràcia i vaig pensar que m’aniria bé tenir-ne i vaig demanar-ne  amb tota la tranquil·litat del món. La dona que em va atendre em va respondre amb una pregunta inesperada: “Un o dos?” i em vaig quedar una mica contrariada.

“Quina merda de pregunta és aquesta?” vaig pensar. Vaig respirar ràpid i vaig respondre amb dignitat: “No, no. Una caixa. Dotze si us plau”. I la dona em va explicar que millor que n’agafés dues caixes perquè així em sortirien molt millor de preu. “Una passada” em va dir de manera apassionada mentre em deia el preu d’una caixa i el preu de comprar-ne dues caixes aplicant no sé quin descompte que no vaig entendre. El meu cervell, això sí, va notar que la diferència era realment considerable i vaig vacil·lar durant uns segons crítics.

Però al final vaig respondre amb veu clara i mirada de bona persona: “Dóna-me’n una caixa i ja està. Millor així”. I és que no em vaig voler arriscar a rebre cap càstig del destí segons el qual em vaig imaginar arribant a la fi dels meus dies amb noranta anys i vint-i-tres preservatius enormes caducats en un calaix. Millor que en sobrin onze que no pas que en sobrin vint-i-tres, vaig pensar. D’aquesta manera, fins i tot en el pitjor dels escenaris possibles tot plegat serà menys humiliant. No he de perdre de vista que la vida és efímera i que els amants també.

Més enllà d’aquesta minúscula precaució la veritat és que vaig sortir de la farmàcia vermella com un tomàquet però molt contenta. D’una manera inesperada (hi ha res millor?) vaig experimentar cert plaer comprant aquest producte i imaginant el pensament de la dependenta i de tota la gent que feia cua per comprar. Ho tornaré a fer!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Grans moments de la biografia secreta d’una persona

  1. ahse ha dit:

    I què tenen de diferents, aquests preservatius? És a dir… ???
    I per què s’han de comprar a una farmàcia?
    I si caduquen, per què no els llences? (Diuen que els preservatius caducats atreuen mala sort, no sabies? hehehe)
    I per què t’has posat vermella? Que estaves fent cap cosa d’un altre món o què?

  2. ricderiure ha dit:

    els venen sueltus també?
    és que a la farmàcia tenen fins i tot joguines sexuals!
    i sempre hi ha les marujes “al acecho!”
    això és un escandol!
    salut!

  3. L'home que no pot deixar de parlar de la seva filla... ha dit:

    … va deixar de comprar preservatius mentre mirava de tenir una filla.
    Ara que ja la tinc, i mentre reflexiono sobre tenir-ne una altra i com m’ho faré per no poder deixar de parlar de les meves filles, he tornat al món dels preservatius. Tornar-hi no ha estat molt agradable, no hi ha res com fer-ho a pèl. Tot i així he descobert dues coses, que ja té collons a la meva edat. Els millors preservatius del món són suecs i es diuen RFSU i hi pot haver un condó per a cada ocasió… amb relleus, amb extra-lubricant, estrets, molt estrets, de color negre, fluorescents, amb gust de xocolata, amb molt de relleu, etc. Tot i així, no entenc com encara no n’han tret un amb “relleno” per aquells qui vulguin fardar de penis gros i enfudar-se un XL com Déu mana.

  4. kika ha dit:

    ostres, n’he comprat d’aquests i mai havia pensat en els pensaments que podia provocar al voltant… però no els he trobat mai de rebaixes! 🙂

  5. LEBLANSKY ha dit:

    Ei, això es diu un relat amb final feliç, sí!

  6. SU ha dit:

    Marta,

    Vés amb compte que caduquen, els preservatius… Ja ens explicaràs com et va l’estrena del primer, no? O de l’últim… Tu mateixa!

    Un petonet,

    SU

  7. David ha dit:

    Per què ha de fer vergonya comprar aquestes coses? Allò d’afegir-hi uns caramelets per la gola no deu colar, oi?

Deixa un comentari

