La vida és com un panellet

Davant l’allau de queixes rebudes per l’últim apunt em veig obligada a demanar-vos disculpes i a tractar d’enviar-vos un missatge tranquil·litzador. Això d’escriure sobre condons és molt vulgar.

Així, doncs, tranquils, la vida és tan dolça com sempre. Ahir vaig comprar flors (unes immenses tulipes, tres de blanques i tres de grogues), vaig fer un pastís deliciós (un pa de pessic molt tendre amb melmelada de gerds i maduixetes) i un veí encantador em va mirar amb timidesa.

Per tal que els meus biògrafs puguin desxifrar algun dia la identitat del meu amant, aprofitaré per dir-vos a cau d’orella que guardo una fotografia seva amagada al calaix de dalt a l’esquerra de l’armariet petit de vímet on guardo els llençols. Espero que d’aquí cent anys l’aproximació biogràfica als autors torni a estar de moda.

Demà aniré a comprar una altra brúixola.  Inconscientment orientada o desorientada continuaré escrivint el que em vingui de gust encara que sempre sigui veritat i mentida. No ho sé fer d’altra manera.

 

 

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a La vida és com un panellet

  1. XeXu ha dit:

    Jo no vaig saber què dir ahir, ves. I avui vaig pel mateix camí. Faré una pregunta, doncs. Per què em sonen tant els dos darrers paràgrafs?

  2. ahse ha dit:

    Jo no hi veig res d’extraordinari a l’escriure sobre condons. I m’hauria agradat rebre respostes a les varies preguntes que havia fet. 🙂

  3. enricb ha dit:

    Doncs a mi em va agradar.

  4. marta ha dit:

    Hi ha gustos per a tot. D’això van aquests 4 apunts. Què cal fer? Escriure el que saps que els altres volen? O el que et ve de gust? Reaccionar o no reaccionar davant d’una opinió?

    Ultimament les preguntes em costen de repondre 🙂

  5. kika ha dit:

    no cal fer res de res. el que fas aqui és només el que et ve de gust… i el que et responem és només el que volem. i ja està… i sí es cert, bé, i si no, també. i si ens agrada t’ho diem i si no ens agrada… potser no t’ho direm 😀

  6. Marta ha dit:

    Tens raó, Kika, però avui també em sembla que està bé dubtar de tot i aprofitar també el dubtes 🙂 M’ha encantat el teu comentari.

  7. viuillegeix ha dit:

    quan dubtes els posts et surten rodons

Deixa un comentari

