Formació professional

No n’era conscient però l’altre dia me’n vaig adonar. Al llarg de la meva vida he anat fent sèries d’amants del mateix tipus. Però no em refereixo a amants de la mateixa alçada, ni amants amb el mateix color d’ulls o de cabells, no, em refereixo a les seves professions o a la seva formació.

Als meus trenta-tres anys puc dir que he superat amb èxit  (relatiu) i sense prendre gaire mal l’època dels comerciants d’amfetamines (bona gent), l’època dels heavys de comarques (una mica antipàtics amb les noies de Barcelona com jo), l’època dels advocats (ni fu ni fa),  l’època dels informàtics (fatal), l’època dels artistes fracassats (encara m’odien), l’època dels militars (…) i l’època dels llicenciats en història (amants força remarcables).

Per un atzar, en canvi, de moment no he viscut encara l’època dels aturats (com pot ser?!), ni l’època dels percussionistes (tan rítmics), ni l’època dels carnissers (una cosa tèrbola). I no només això. Per estrany que pugui semblar (diuen que tenen força temps lliure) tampoc no he viscut encara ni l’època dels filòlegs (m’ignoren), ni l’època dels jardiners (flors gratis tot l’any!), ni l’època dels homes del temps (van molt buscats) però la vida és molt llarga (espero) i cada dia és ple d’oportunitats interessants. Avui encenc una espelmeta (vermella) i creuo els dits. Que continuï l’espectacle…

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Formació professional

  1. Els filòlegs temps lliure? No en conec pas cap d’aquests. Potser és que no tinc temps de parar-m’hi a pensar! 🙂

  2. XeXu ha dit:

    No fas més que confirmar-me que els biòlegs i/o bioquímics no només ho tenim fatal per trobar feina, sinó també per trobar dones.

  3. marta ha dit:

    Si és tot de broma! 🙂

    L’única cosa que m’entristeix és no haver tingut mai cap nòvio filòleg. Potser hauria d’haver dit “xicot”…

    Víctor: Ets l’excepció que confirma la regla (que ni jo mateixa no em crec) que els filòlegs són éssers amb molt de temps lliure 🙂

    XeXu, ara em sap greu no haver inclòs algún metge o algun filòleg jejeje

  4. Clídice ha dit:

    Creu-me, posa-hi a la llista a algú relacionat amb les finances. Com a amants no te’n puc garantir res (l’únic bo me’l vaig quedar jo), però sempre tindràs una Visa encantadora a punt per ser utilitzada. I això mola! 😀

    Bon cap de setmana guapa 😉

  5. marta ha dit:

    jajajajajaja Clídice!!! Ara m’has fet una mica de ràbia! O més aviat mooolta ràbia…!!! Saps què? No et vaig dir res però tenia aquest apunt preparat el dia de les teves etiquetes i em va semblar notar-hi certa relació. Bon cap de setmana per a tu i per a tothom!

  6. Eulàlia ha dit:

    Veig que encar et falten motles èòques, fins i tot les que no anomenes.
    Creu-me Marta, per res no busquis l’època dels escriptors. Mala raça allà on n’hi hagi!
    ;P

  7. El Capità Nemo ha dit:

    I l’amant filòsof per quan?

  8. ahse ha dit:

    Quants equips de futbol et sortirien si els adjuntessis? 😀

  9. marta ha dit:

    Ai XeXu que abans he dit metge on hauria d’haver dit biòleg o bioquímic. Lapsus!

    Eulàlia, segons una bruixa que vaig conèixer fa temps el meu amor serà un escriptor però no sé pas si podria soportar-ho!!!! M’imagino discussions domèstiques tipus: Jo sóc escriptora! I jo escriptor! Però jo més! No, jo més. I el pis per escombrar i els nens abandonats a la porta de l’escola i el sopar cremat i la rentadora per estendre… UF

    Ui, capità, quina pregunta més compromesa. No voldràs pas que aprofitem aquest espai per donar dia i hora, no? 😀

    Ara fa temps que no faig números, Ahse! Però ja sabràs que hi ha números que creixen i que decreixen segons amb qui parles..

  10. ahse ha dit:

    Fer números està bé, sobretot quan es tracta de col·leccions! 😀

  11. kika ha dit:

    doncs deu n’hi do quina varietat ja n’has tingut! que no decreixi el ritme 🙂

  12. Guillem ha dit:

    Ei! Què passa amb els informàtics!? 🙂

  13. Ferran ha dit:

    Buf, perdó pel comentari d’aquí dalt però confirmo el tema dels informàtics. Fatal, fatal!

  14. marta ha dit:

    Ui Ferran… ui… encara tindrem algun cromo repetit.

    Kika, no és difícil fer que el ritme no decaigui: només és qüestió d’acumular anys… Uf quin comentari més poc engrescador. El retiro. Millor dic: Sí sí, que no decaigui!

    Ahse: Col·leccionar i indexar amants, llibres, posts, fotografies, arxius, etc.

    Guillem: Després d’hores i hores de reflexió la resposta a la teva pregunta em continua semblant un enigma 🙂

  15. Guillem ha dit:

    Algú que mira de pensar com una màquina durant un mínim de vuit hores al dia, segur que després hauria de fer-ne servir unes quantes per humanitzar-se. Al final tot és qüestió de temps, exceptuant l’humor, que sembla ser transgeneracional, transformacional i transcaracterístic. Aquí ja pots fer que rius i prou, no hi ha més remei.

  16. marta ha dit:

    Guillem, no sé si puc estar d’acord amb tu. Per la mateixa regla de tres, algú que treballa amb gent després hauria de desitjar deshumanitzar-se? D’altra banda, la reflexió sobre l’humor em sembla que no l’he entès. Bon dilluns!

  17. Josep Brâut ha dit:

    Què podem dir dels que estudien ciències ambientals?

  18. Josep Brâut ha dit:

    I què en podem dir, dels estudiants de ciències ambientals?

Deixa un comentari

