Conjur

Merda de colom, ungla de gat, pols de llibre, làtex de menta, cotó fluix de color blau,  perfum de coco. Necessito un gest, una paraula, una mirada, un got d’aigua, ALGUNA COSA. Maleït hivern de silenci angoixant. On s’amaga l’amor? On s’amaga la passió? On són totes aquelles nits de riure i de sexe? Què és aquest buit mortal? Per a què ha de servir tot aquest mal humor? Quin sentit té aquesta estúpida espera de lletres impreses i aire gelat? Qui pagarà les factures? Qui esborrarà les arrugues? Qui canviarà les bombetes? Qui matarà les aranyes? On ets amor meu? On se suposa que he de desar l’oblit d’aquests últims anys malaguanyats i equivocats? On t’amagues amor autèntic i salvatge? Quin sentit té aquesta absència? M’avorreixo com una ostra. Qui es pot creure que tots els dies han de ser excitants? Merda de colom, ungla de gat, pols de llibre, làtex de menta, cotó fluix de color blau, perfum de coco.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Conjur

  1. XeXu ha dit:

    Haurem de buscar algun joc per entretenir-nos mentre esperem. Alguns diuen que ja arribarà, concretament, els que tenen parella. Jo penso que estarem jugant eternament al joc que triem. Així que millor triar bé.

  2. Josep ha dit:

    A mi el Nadal també em deixa ben xafat.

  3. Lluís ha dit:

    Una espelma negra, quatre cartes del Tarot (el dimoni, la mort, el món, els enamorats), un gotet d’aiguardent, tres barretes d’encens, grans de cafè, un objecte personal molt íntim. Tot dins d’un cercle dibuixat amb guix, a terra. Deixar-ho uns dies. Un dia, el conjur està en marxa. Potser cal esperar que passi el nadal, però funciona.

  4. El Capità Nemo ha dit:

    Mira, millor que no arribi. De debò…

  5. Eulàlia ha dit:

    Renoi aquest hivern que encara no ha començat ja té mala carta de presentació.
    Em passes una mica de làtex de manta? Crec que em farà falta.

  6. Eulàlia ha dit:

    de menta, de menta… ara si el làtex de manta també funciona, me’l passes igualment.

    (i tu dius que sóc “jo” la creativa?)

  7. ahse ha dit:

    L’amor s’amaga entre números, patrons, corrents elèctrics i neurotransmissors.

    Les ostres no es avorreixen.

  8. Jordi Girbén ha dit:

    Quan les nevades del darrer hivern van trinxar tantes línies elèctriques va succeir un fet que Endesa, a base de suborns i xantatges, va aconseguir que no sortís a la llum.
    Després d’hores i dies sense corrent es va acabar malmetent tot el que guardaven molts congeladors i, entre aquestes coses, un sens fi de conjurs es varen desfer. Doncs és cosa sabuda que, tant en positiu com en negatiu, la congelació és una de les principals aportacions de la tecnologia moderna a la màgia. Una altra és la fetilleria espacial, però desenganyem-nos, aquesta surt per un ull de la cara.
    En un raconet del calaix de baix del congelador hi tinc els retrats d’uns quants personatges que millor no es descongelin.

  9. matilde urbach ha dit:

    Jo faig servir aquest:

    Mouchos, coruxas, sapos e bruxas.
    Demos, trasgos e diaños,
    espritos das nevoadas veigas.
    Corvos, pintigas e meigas:
    feitizos das manciñeiras.
    Podres cañotas furadas,
    fogar dos vermes e alimañas.
    Lume das Santas Compañas,
    mal de ollo, negros meigallos,
    cheiro dos mortos, tronos e raios.
    Oubeo do can, pregón da morte;
    fuciño do sátiro e pe do coello.
    Pecadora lingua da mala muller
    casada cun home vello.
    Averno de Satán e Belcebú,
    lume dos cadavres ardentes,
    corpos mutilados dos indecentes,
    peidos dos infernales cús,
    muxido da mar embravecida.
    Barriga inútil da muller solteira,
    falar dos gatos que andan á xaneira,
    guedella porca da cabra mal parida.
    Con este fol levantarei
    as chamas deste lume
    que asemella ao do Inferno,
    e fuxirán as bruxas
    a cabalo das súas escobas,
    indose bañar na praia
    das areas gordas.
    ¡Oide, oide! os ruxidos
    que dan as que non poden
    deixar de queimarse no augardente
    quedando así purificadas.
    E cando este brebaxe
    baixe polas nosas gorxas,
    quedaremos libres dos males
    da nosa alma e de todo embruxamento.
    Forzas do ar, terra, mar e lume,
    a vós fago esta chamada:
    si é verdade que tendes máis poder
    que a humana xente,
    eiquí e agora, facede cós espritos
    dos amigos que estan fóra,
    participen con nós desta queimada.

    [Ostres, Girbén, jo també congelo gent, al calaix de dalt, però!!]

  10. dissets ha dit:

    Benvolguda Marta,
    el meu nom és Andrea, no sé si em recordes però fa una mica de temps vaig enviar-te un correu sota el nom de Queralt, preguntant-te per la tasca d’escriure!
    Durant aquest temps he continuat llegint el teu bloc i m’he decidit finalment a tenir-ne un de propi. Espero que aviat poguem compartir opinions i experiències.
    Gràcies!

  11. M’agraden els teus posts, m’agrada la teva llibreta (jo tambe en tinc una) i sobretot m’agrada que ets directa. Ja téns una fan més!

Deixa un comentari

