Fi de la interrupció

Ahir aquest blog va interrompre la seva activitat i/o inactivitat habitual per motius estrambòtics que no sabria com explicar. L’origen i el final semblen clars però el que va passar entremig i mentrestant és un misteri.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Fi de la interrupció

  1. xavier caballe ha dit:

    No estic segur de quina cosa és més exòtica, si la interrupció programada o veure aquest episodi de “La dimensió desconeguda” en mexicà… 🙂

  2. XeXu ha dit:

    Jo vaig xalar com un nen. No hi ha com fer-nos jugar per recuperar el somriure.

  3. Eulàlia ha dit:

    Com diria en Leblansky, va ser “Fantabulós”!!!

  4. Lluís ha dit:

    El més bo de tot això és la velocitat, que ho torna tot tan efímer… Tot just era ahir, però avui els posts queden eensorrats al fons del blogrolls, etc. Hi ha dies que em marejo, i que em pregunto perquè esforçar-me en deixar un rastre que no dura ni 24 hores. per compensar-ho, aquesta tarda me’n vaig a caminar amb la càmera de fotos fins que es faci fosc. I llavors, pelat de fred i amb més gana que un llop, em deixaré caure sobre el sofà. No hauré creat res de res i em sentiré molt més tranquil, em penso.

  5. LEBLANSKY ha dit:

    O com explicar-ho tot amb tres línies. O tot allò que volieu saber sobre la invasió dels píxels i mai no es vareu atrevir a preguntar 🙂

  6. Lluís ha dit:

    Fi de a interrupció… o inici d’una nova interrupció? Estàs bé o en PIX et va deixar baldada?

Deixa un comentari

