Present, passat, futur, mareig

Hi ha dies que l’atzar et sembla màgic i hi ha dies que l’atzar no et diu res. Avui és un d’aquests dies en què l’atzar no et diu res. El blog Volar de nit és perillós ha tingut dues cases, la primera va ser el blog http://www.martanit.bloc.cat i la segona és aquesta, el blog http://www.volardenit.wordpress.com.

La setmana passada em va arribar per email la notícia que el blog antic deixava d’existir i que els continguts es mantindrien allotjats en una altra adreça i que passarien a ser gestionats per wordpress. Per uns moments en el meu pensament, els textos de http://www.martanit.bloc.cat van desaparèixer i vaig recordar les persones, les experiències i les paraules que m’han acompanyat durant aquests anys.

Ara fa un parell de dies vaig descobrir que podia afegir els escrits antics en el blog actual on sou ara. D’aquesta manera, el primer post d’aquest blog ja no és de l’octubre de 2009 sinó del gener de 2006. No he tingut temps d’arreglar l’aparença dels posts antics (n’hi ha un munt!). Us demano disculpes per això i, sobretot, perquè en l’operació d’afegir els escrits antics al blog actual, he vist que el reader ha embogit i apareixen un munt d’escrits meus antics com a recents.

Després d’aquest mareig que no calia espero obrir aviat les portes a un futur més dolç que aquest present més aviat insuls i inesperadament carregat de passat. Tot està per fer, com sempre.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Present, passat, futur, mareig

  1. XeXu ha dit:

    Em vaig endur un bon ensurt quan vaig obrir el reader i em posava 226 posts per llegir. Feia no res que ho havia mirat i no podia ser. Ja sabem que de vegades fa coses rares, però tant? Vaig mirar d’on sortien tants posts pendents, i vaig veure que eren del Volar de nit. Definitivament, la Millaret havia embogit. Hauria estat un detall llegir els més de 200 posts i comentar-los, però no m’hi vaig veure amb cor, vaig tancar i vaig marxar. Ara ja sé que si he de consultar alguna cosa del teu passat ho tinc ben a l’abast, però que no es tractava d’un atac fulminant de present. Està bé tenir-los tots reunits, oi?

  2. L'alemany ha dit:

    Coincideixo amb en XeXu que tenir-los tots en un sol blog és genial! Ostres, gener de 2006… ara faig una ullada el primer; quan tu vas començar, jo gairebé ni sabia què era un blog😉

  3. Lluís ha dit:

    M’he quedat molt més tranquil, no comprenia què havia passat i no sabia a què atribuir-ho. De fet, tendia a creure que estaves fent una broma amb tu mateixa, vivint un retorn al passat a través d’un estrany lifting al blog… Però bé, ja veig que són les coses de la tecnologia, i que el temps avança sense permetre gaires trampes.

  4. XeXu, marca’ls com a llegits i a mirar endavant, m’ha fet gràcia com ho expliques. I sí que està bé tenir-los tots junts, de fet era el que volia però no sabia fer-ho. El que no m’esperava és fer embogir el reader jejeje

  5. L’alemany, no et pensis, jo també, amb prou feines ho sabia però tenia ganes de provar l’experiència d’escriure i veure què passava.

  6. Lluís, el lifting me’l faria a mi mateixa potser d’aquí 20 anys, ara encara no, i ja ho veus, hi ha atzars màgics i atzars més aviat poc sofisticats.

  7. XeXu ha dit:

    Ho saps, oi, que segueixes fent embogir el reader? Continuen apareixent posts teus…

  8. Doncs no, no ho sabia, XeXu. Gràcies per dir-m’ho. Ho sento! Quants te’n surten de nous? Aquest matí he arreglat el format de 4 o 5. Potser és això.

  9. XeXu ha dit:

    Deu ser això que dius, que arregles alguns i surten com a publicats. Encara en surt algun de tant en tant, com és el cas, un que es diu ‘Ají, coca i palta al Perú’ segons el reader. Vens cap aquí, i no resulta ser una actualització real.

  10. Hola XeXu! Aquest cop estic al tanto, m’he afegit el blog al reader per veure què passa. Acabo d’actualitzar el format de dos mesos i només apareix com a novetat aquest que dius. No n’actualitzaré més per avui. Ho aniré fent així, de tant en tant i sense fer soroll fins que l’atzar decideixi marcar un post com a novetat, que aleshores pararé i així com a màxim hi haurà un apunt nou.

  11. Lluís ha dit:

    T’he volgut acompanyar en aquesta travessia estranya, i t’acabo de deixar un comentari a l’estiu del 2006. Qui sap on érem, tots plegats, llavors…!

  12. Lluís, he perdut la inspiració. No puc escriure res de nou. Ens veiem al passat però i ara què?

Deixa un comentari

