Sant Jordi

Un home de quaranta-tres anys que hagi tingut parella des dels vint anys haurà assolit avui la inquietant xifra de vint-i-tres llibres regalats en els diferents Sants Jordis de la seva vida. Si a això hi afegim els llibres regalats en aniversaris diversos i altres compromisos habituals ja tenim l’explicació de per què alguns homes que no llegeixen llibres tenen més de vint-i-tres llibres a casa. Feliç Sant Jordi!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

23 respostes a Sant Jordi

  1. Joan ha dit:

    Molt bona reflexió….. I certa. Moltes roses…wuapaaa

  2. Joan, moltes roses i molts llibres… avui i quan vingui de gust.

  3. XeXu ha dit:

    Sempre buscant la puntilla a tot. Sort que a casa hi tinc més de 200 llibres adquirits amb la suor del meu sou (també alguns de regalats, eh!), que si no avui em deprimiria i no et comentaria el post!

  4. allau ha dit:

    Sant Jordi, viscut com una condemna. Encara que faci fàstics, no és el meu cas. Molt ben vist.

  5. XeXu, ara m’has fet riure. Vés a saber quins llibres són aquests 23 d’aquest senyor que no llegeix llibres. Dius que tens més de 200 llibres, que els comptes?

  6. Allau, més que una condemna jo hi he vist un tràmit anual. Canviant de tema, aquest Sant Jordi ha portat bones notícies, una d’elles la que expliques en el teu apunt d’avui de Dickens en fascicles.

  7. Hania ha dit:

    Si em permets jo afegiria a “…homes que no llegeixen llibres tenen més de vint-i-tres llibres a casa.” …molts encara per llegir, i en alguns casos no m’equivoco gaire.
    Molt bon post!

  8. Hania, és cert però com deia abans: vés a saber quins llibres són…! D’altra banda, com que hi ha gent que no els agrada llegir segur que no t’equivoques gens en el que comentes.

  9. viuillegeix ha dit:

    l’article de l’Empar Moliné d’ahir a l’ara parlava , precisament, de la mania de regalar llibres a gent que no llegeix. Hilarant.

  10. el porquet ha dit:

    A mi me n’han regalat més d’un… serà per això que tinc una pila de pendents que no s’acaba mai!

  11. Arlequí ha dit:

    Bon apunt per al dia de Sant Jordi. Molt bonic!

  12. jose manuel ha dit:

    Otra vez intentando hacer rebaños de borregos
    No sera que hay gente a tu alrededor que les regalan libros sin saber el gusto que uno puede tener, ya que hay gente que regala libros a los demas solo porque asi lo marca la sociedad y ademas son tan listos que creen saber si a la otra persona le gustan los libros o incluso el tema del libro.
    Marta, yo creo que cuando se acumulan esos 23 libros sin leer, el problema es del que los regala por falta de conocimiento de los gustos de la otra persona y solo faltaria que el otro le dijese que no le gustan (seria mal educado) y encima que los tenga que leer seria el colmo, ya lo has fastidiado bastante regalandole un tocho cada año que ya no sabe donde poner.
    Porque no nos ponemos las pilas y regalamos lo que de verdad gusta a la otra persona?
    Simplemente por seguir en el rebaño?

  13. JORDI ha dit:

    A l’hora de la darrera endreça, no 23 sinó prop de 200, van ser els llibres que vam aviar a cal drapaire (això via deixar-los al peu del contenidor de paper; que bo és mirar d’escampar tota mena de beneficis, ni que siguin els de les nostres deixes).
    Ahir vam comptar les darreres pàgines adquirides… Més de 2500!
    (Aquí cal assenyalar la importància del sumand de la <b<Karènina de l’Anna ).

  14. Marta Millaret ha dit:

    viuillegeix, no vaig llegir l’article de l’Empar Moliné. Però la mania de regalar llibres a qui no llegeix…. jo també la tinc!

  15. Marta Millaret ha dit:

    porquet, ja va bé tenir-ne molts de pendents. Així pots triar🙂

  16. Marta Millaret ha dit:

    Josep, gràcies. Les autocites són 20 euros.

  17. Marta Millaret ha dit:

    Arlequí, moltes gràcies.

  18. Marta Millaret ha dit:

    Jose Manuel, no ho sé.

  19. Marta Millaret ha dit:

    Jordi, no sé quantes pàgines té l’Anna Karènina per calcular quin percentatge de les 2500 són pàgines tolstoianes. Si fos Guerra i Pau (que sí que corre per aquí) seria el 47%.

  20. Clidice ha dit:

    tard (sorry) però jo regalo els llibres … que vull llegir jo!🙂

  21. XeXu ha dit:

    És clar que els compto! Tu no?

Deixa un comentari

