Senyora Bang-Bang

Cabell ros i llis de perruqueria, maquillatge discret i impecable i vestit de Vivienne Westwood. No està prima, deu tenir cinquanta anys i una mica de Botox, les cames gruixudes i els peus tan inflats com els pits. És atractiva però se la veu excessiva. Asseguda davant meu repassa, com jo, l’espectacle entre el públic, molt més interessant i arriscat que l’artifici artificiós que s’arrossega per la passarel·la, l’obra d’una joveneta benestant que un dia plorant mocs amfetamínics va dir: Papà, vull ser dissenyadora.

I aquí estem. Aguantant la mediocritat de la puta nena rica. Que segur que és molt bona nena però que a mi em cau fatal perquè té el look de l’Amélie Nothomb sense ser ella. La senyora inflada em fa pensar en la peli Cowboy de Mitjanit i penso que és difícil que no tingui un gos petit, blanc i insuportable. No sé qui podria viure amb algú així ni m’imagino qui podria ser prou excitant per a ella a menys que tingués una fortuna.

Ens creuem la mirada. Està sola però duu un bolso, unes mitges i unes sabates a conjunt. Tot de color rosa. El color de la Barbie, de la Kitty i dels xiclets de maduixa d’abans. Mentre m’avorreixo penso que segur que té un lavabo immens amb rajoles a topos blancs i negres. Aquesta mala bruixa és la sensualitat feta saturació. Em pregunto quines calces deu portar mentre em mira als ulls i noto que em diu ‘Porca’. M’ha caigut bé.

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Senyora Bang-Bang

  1. I com seré jo quan en tinga 50?

  2. miq ha dit:

    …i dius que els xiclets de maduixa ja no són del “color rosa dels xiclets de maduixa d’abans”?

  3. nau argos ha dit:

    Anava sense calces. No per culpa d’un costum impúdic. Avui les ha oblidat a l’habitació de la dissenyadora.

Deixa un comentari

