La vida equivocada

De sobte tot falla i falla tot. Inesperadament el món no sent cap pèrdua però tu t’has perdut i et diuen que ja no cal lluitar. T’ofegues. Batalla perduda. Lluites. És l’hora de les súpliques impossibles. Primera vegada que parlem del cel. Sense fe. Amb fe. Desapassionadament. Amb resignació. D’una manera egoista i covarda i ingènua i esperançada. Desitjaria que els teus ulls llegissin tot el que no t’he pogut escriure. Em falta valor. Et sobra dolor. La realitat és un mur de formigó on tinc por que t’estavellis.

Tristesa de no poder apropar-te a aquell que ha marxat. L'horror de l'absència. La presència constant. No trobo les paraules. T’explico una altra cosa i em mossego la llengua sis vegades. Una llàgrima ferotge m’estripa, com si m’acariciés amb violència, cada un dels buits d’aquesta vida equivocada. Uns segons de veure-ho tot claríssim. Només uns segons. Em costa respirar. Cada cop que aconsegueixo entendre com estimes intento aprendre’n. Això és un trist agraïment avergonyit.

Què vulnerables que som. Ens passem la vida sorprenent-nos del dolor i de tantes altres coses. Desconsolats, marejats, perduts, equivocats, la major part de la vida. Sense el valor suficient per fer les coses d’una altra manera, potser més agradable, perquè la vida sempre és igual però sempre ens sorprèn com si fos la primera vegada. Només haurien de morir les llàgrimes. Desitjo que arribin aviat els dies fàcils i les criatures cridaneres. La resta, avui, només són llàgrimes indignes. M’he equivocat tota la vida!

 

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

