Una pedra

No penso demanar perdó als que canso, esgoto, molesto o violento. Sóc com sóc. Hi ha dies que em vull morir, dies que voldria tenir quatre fills i dies que no penso ni una cosa ni l’altra. Segurament mai no aniré a viure a Berlin i potser és cert que m’enamoro sempre que sé que només tinc una possibilitat remota. El més emocionant de la meva vida són quatre secrets ben guardats. Hi ha dies que em tanco a casa i que em sento fatal i hi ha dies, molts, que toco la felicitat amb els dits i no hi ha prou paraules al món per explicar-ho.

He fet molt feliç a algunes persones i algunes persones m’han fet molt feliç. També he ferit persones que no s’ho mereixien i, segurament, algunes vegades no m’he adonat que feia mal a algú. Com és lògic, també m’han fet mal. Jo mateixa em faig mal sovint, diuen que boicotejo la meva pròpia vida i jo dic que tinc por, que arrossego un cert dolor de quan era petita malgrat que ja tinc trenta anys. És probable que em faltin uns referents i, sobretot, disciplina i ganes de viure.

El que més desitjo és sentir-me a gust amb mi mateixa, formar una família, cuinar bé, tenir plantes i escriure. Els diners no m’agraden però sí tot allò que val diners. Penso que ser feliç és una mena de camí molt estrany que val la pena intentar buscar. M’interessa l’honor, el sacrifici, la intel·ligència, la coherència, la bellesa i la bondat i m’agradaria creure en Déu.

La meva vida pot semblar una merda però aquest és el problema de qui ho pensa. A mi la meva vida m’encanta i quan no m’encanta m’enfado i ploro. Això és tot. No  penso demanar perdó a ningú per ser com sóc. Si hi ha algú millor que jo, mai se li acudiria llençar-me una pedra a consciència.

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Una pedra

  1. Josep ha dit:

    La vida és plena d’alts i baixos.
    Avui mateix he descobert que els malsons de la meua infantesa son un vil plagi dels malsons de joventut de mon oncle Jesús:

  2. corint ha dit:

    Puc linkar-te al meu bloc?

Deixa un comentari

